קורס השקעות ערך במניות

“לבחור מניות מבלי לדעת מה אתה מחפש זה כמו לרוץ דרך מפעל לייצור דינמיט עם גפרור בוער. יכול להיות שתישאר בחיים, אבל אתה עדיין אידיוט” – ג’ואל גרינבלט.

כדי להצליח בהשקעה במניות עליכם ללמוד כיצד לאתר חברות איכותיות, איך לנתח אותן מבחינה פיננסית, ולרכוש את מניותיהן כאשר הן נסחרות במחיר נמוך ביחס למחיר ההוגן שלהן.

האסטרטגיה הזו נקראת השקעות ערך (Value Investing), ויש הרבה דוגמאות למשקיעים שמצליחים להכות את השוק באמצעות שימוש בה. היא מתבססת על העובדה שתוצאות הפעילות של החברה – הרווחים והדיבידנדים שהיא מחלקת, הם שקובעים את המחיר הנכון בו צריכות להיסחר מניותיה. כלומר, אם תקנו מניות מתחת למחיר ההוגן שלהן ותחכו בסבלנות, תוכלו למכור אותן בעתיד ברווח משמעותי כאשר יתוקן העיוות התמחורי והן תחזורנה למחיר ההוגן.

השיטה הזאת עובדת כבר עשרות שנים, ותמשיך לעבוד גם בעתיד בגלל שרק מעטים מהמשקיעים משתמשים בה. לכן, אם תבחרו להשקיע באמצעותה, תצטרפו לקבוצה מצומצמת של משקיעים שמצליחים להשיג תשואות מרשימות למדי לתיק ההשקעות שלהם.

מה תלמדו בקורס?

בקורס השקעות הערך שלי תלמדו צעד-אחר-צעד את עקרונות השקעת הערך, כיצד לבחור מניות מנצחות, מתי לקנות בזול ומתי הגיע הזמן למכור, מהן אסטרטגיות ההשקעה של המשקיעים המצליחים ביותר בעולם, איך לקרוא דוחות כספיים של חברות ישראליות וזרות, איך לנתח חברה ואיך להעריך את המחיר הנכון של מניותיה.

לסילבוס המלא לחצו כאן

בסיום הקורס תצאו עם אסטרטגיית השקעה ברורה אותה תוכלו ליישם בטווח הארוך, ותדעו:

  • לאתר מניות אטרקטיביות לפני שמשקיעים אחרים אפילו שמעו עליהן
  • לנתח חברות ומניות באמצעות הדוחות הכספיים
  • לבדוק אם מניה נסחרת בזול או ביוקר
  • ולנהל תיק השקעות רווחי שיוכל להכות את השוק לאורך זמן.

מה מייחד את הקורס שאני מעביר?

אפשר להעביר חודשים ארוכים בלימודי תיאוריה בנושאי השקעות ולחפור עוד ועוד בדוחות הכספיים, אבל זה לא שווה את הזמן אם בסופו של דבר לא מגיעים להחלטה אופרטיבית אם לקנות את המניה או לא. בקורס שלי, תלמדו בדיוק את התיאוריה הנדרשת, לא יותר, ואת מרבית הזמן נקדיש לפרקטיקה – איך מנתחים את החברה וכיצד מעריכים את שווי המניות שלה כדי שנוכל להגיע למסקנה אם היא אטרקטיבית להשקעה.

בנוסף, תקבלו גישה חופשית ל-3 חודשים לאתר ”התיק של ינון“, שם אני מנהל מזה למעלה מ-10 שנים תיק מניות מצליח. זה יעזור לכם להבין טוב יותר את צורת החשיבה של משקיעי הערך, כיצד מחפשים רעיונות השקעה ומנתחים חברות, ותראו גם סקירות עדכניות על מניות מעניינות להשקעה.

אני מניח שתרצו לראות איך מתנהל שיעור לדוגמא…

הנה חלק משיעור מבוא של אחד הקורסים:

האם הקורס מתאים עבורכם?
בשביל להשיג תשואות גבוהות מתשואת שוק המניות חייבים ללמוד כיצד לקרוא דוחות כספיים, איך לנתח חברות ולהעריך את שוויין, וכיצד לאתר רעיונות השקעה אטרקטיביים. לכן, אם המטרה שלכם היא ללמוד איך לבנות תיק השקעות חכם עם פוטנציאל לתשואה עודפת על שוק המניות, הקורס הזה יעשה עבורכם את העבודה בין אם אתם משקיעים מתחילים או שיש לכם כבר ניסיון בהשקעות או מסחר בשוק ההון.

לקבלת פרטים נוספים