קורס יסודות ההשקעה בשוק ההון

קורס יסודות ההשקעה בשוק ההון

מניות, אגרות חוב, מדדים, ריבית, פנסיה… מבולבלים? בואו נעשה סדר…

היעדר השכלה פיננסית מובילה רבים לשים את החסכונות שלהם במקומות שבמקרה הטוב יניבו להם תשואה נמוכה מידי ובמקרה הפחות טוב יובילו אותם להפסדים לאורך השנים. לא משנה אם מדובר בתיק השקעות לתקופה של מספר שנים או בקרן פנסיה לטווח ארוך הרבה יותר. הכרחי לכן להכיר את שוק ההון, בשביל שתוכלו לבחור בדרכים המושכלות והאחראיות להשקיע את כספכם.

למרות זאת, רוב האנשים נרתעים מללמוד על השקעות. זה לא מפתיע, שוק ההון באמת נראה מורכב למדי במבט ראשון, שהרי יש מגוון עצום של אסטרטגיות ואפיקי השקעה כמו מניות, אגרות חוב, אופציות, קרנות נאמנות, תעודות סל, מטבעות ומה לא. ללמוד כיצד להשקיע נראה כמו משימה בלתי אפשרית. האומנם?

מסתבר שעולם ההשקעות הרבה יותר פשוט מכפי שחשבתם (או ממה שסיפרו לכם). לא צריך תואר בכלכלה או MBA במנהל עסקים כדי להבין איך העסק הזה עובד ובשביל להצליח להשיג בעצמנו תשואות שלא יביישו אפילו מנהל השקעות מנוסה. כל מה שאתם צריכים זה להקדיש מספר שעות בשביל להכיר את אפשרויות ההשקעה העומדות בפניכם, לגבש אסטרטגיית השקעה מושכלת, ואז, מה שנותר הוא להרכיב תיק השקעות נבון ואחראי לטווח הארוך.

מה תלמדו בקורס?

בקורס “השקעות בשוק ההון” נצעד ביחד צעד-אחר-צעד בעולם ההשקעות, תכירו את רכיבי ההשקעה השונים – מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות, תעודות סל ועוד, תבינו מה עובד ומה לא עובד בשוק ההון, האם להשקיע דרך הבנק או דרך ברוקר פרטי, איך לקנות/למכור ניירות ערך דרך מערכת המסחר, ותקבלו את הכלים הבסיסיים שיסייעו לכם לבחור את אפיקי ההשקעה המתאימים לאופייכם ולמטרות ההשקעה שלכם בתבונה. לסילבוס המלא לחצו כאן

לאחר שתסיימו את הקורס, תוכלו לבחור להמשיך ולהתמקצע בהשקעה במניות באמצעות “קורס השקעות ערך במניות”, בו נלמדת שיטת ההשקעה והניתוח בה משתמשים וורן באפט ושאר גורואי ההשקעות המצליחים ביותר בעולם (לפרטים נוספים על “קורס השקעות ערך” לחצו כאן).

למי מיועד הקורס?

הקורס מתאים לכל אחד מכם שמעוניין לרכוש את הידע הבסיסי הנדרש על שוק ההון, ולקבל את הכלים הפרקטיים לצורך קבלת החלטות מושכלות ואחראיות בהשקעותיו. לא נדרש כל ידע קודם על מנת להבין את הדברים הנאמרים בקורס.

פרטים:

[shortcode_course_details id=”180″]