איך לבחור מניות מנצחות של חברות איכותיות ולהביס את המדדים לאורך זמן

קורס השקעה פרקטי בשוק ההון

לומדים מהבית רק את התכל’ס, בונים תיק מניות אחראי
ומנצלים את ההזדמנויות בשווקים כדי להגדיל את החסכונות שלכם בעקביות.

ינון אריאלי | מוביל משקיעים להצלחה בשוק ההון כבר 13 שנים

אם אתם...

כך תנהלו תיק מניות מצליח ב-10 דקות בעזרת שיטת המניות המנצחות

אתם בסך הכול צריכים לפנות כמה שעות כדי ללמוד בעזרתי (מבלי לצאת מהבית) איך עובדת השיטה ואיך מיישמים אותה, ואז תוכלו לצאת לדרך.

בסיום הקורס תהיה לכם אסטרטגיית השקעה סדורה באמצעותה תוכלו לנהל תיק מניות אחראי ורווחי לאורך זמן.

כל התכנים בקורס הועברו על ידי ינון אריאלי וצולמו בוידאו, כך שתוכלו לצפות בהם מתי שתרצו,  בקצב שלכם, ללא הגבלה.

לאחר הרשמתכם תקבלו למייל את פרטי הכניסה לאיזור אישי בו תראו את כל התכנים של הקורס.

מבנה הקורס

01

נכנסים לעולם ההשקעות ברגל ימין

היכרות עם שוק ההון.
מעולם לא קניתם מניה או אגרת חוב? אין בעיה! פה תלמדו את כל מה שצריך מההתחלה, בשפה פשוטה, בשביל שתיכנסו לשוק ההון עם ידע וביטחון. כשתסיימו את המודול הזה תדעו איך עובד עולם ההשקעות ולמה מניות הן המקום המיטבי לטווח הארוך, כך שתוכלו להתקדם לתכל’ס – איך עושים מזה כסף.

02

לומדים להתגבר על הפחד בהשקעות

תלמדו לא להתרגש מירידות מחירים ואפילו לנצל אותן לטובתכם כדי לקנות ממש בזול ממשקיעים בפאניקה.
חלק נכבד מההצלחה בהשקעות טמונה בהיבט המנטלי – להיות מסוגל להמשיך להחזיק את המניות שלכם גם בתקופה של תנודתיות בשווקים. יותר מזה, את הכסף הגדול המשקיעים החכמים עושים דווקא בתקופת הירידות – כשכולם מוכרים הם קונים במחירים זולים במיוחד. פה תלמדו איך לא להתרגש מירידות ולנצל אותן לטובתכם.

03

חושפים את הסוד שלא מספרים לכם על השקעה במדדים

תבינו מדוע גם אחרי עשרות שנות השקעה רצופות, לא בטוח שקרנות הסל שתקנה יניבו לכם תשואה מספקת ולכן עדיף להשקיע בדרך אחרת.
הבטיחו לכם תשואה משביעת רצון אם תקנו קרנות סל שעוקבות אחר המדדים? בפועל, יש פה קאץ’ שבגללו רבים לא ישיגו את התשואה הזו. בחלק הזה תבינו מדוע זה כך ולמה כדאי להשקיע אחרת כדי להרוויח הרבה יותר בלי להמתין עשרות שנים.

04

הופכים למאסטר במניות

תלמדו איך לזהות חברות ומניות אטרקטיביות בלי להיות אנליסט או כלכלן.
אני אדוג בשבילכם את המניות על פי השיטה, אבל אם אתם בכל זאת רוצים לדעת לבחור אותן בעצמכם, אז במודול הזה תלמדו איך אפשר להבדיל במהירות בין חברות איכותיות עם מניות זולות לבין כאלו שעדיף להתרחק מהן, בלי צורך בשעות של קריאת דוחות כספיים מסובכים.

05

מנצחים את השוק בלי מאמץ

אסטרטגיות פסיביות פשוטות, שמביסות את המדדים ואת כל מנהלי ההשקעות.
שלוש שיטות פשוטות לסנן את המניות הכי אטרקטיביות בשוק ולבנות מהן סל של מניות מנצחות לתיק שלכם בלי צורך בניתוחים מסובכים. תוכלו לבחור בין מניות יציבות יותר שאולי יעלו קצת פחות אבל יתנו לכם לישון בשקט, לבין מניות הרפתקניות יותר עם פוטנציאל תשואה גדול יותר ותנודתיות בהתאם. כל אחד יבחר בשיטה שמתאימה לו.

06

מתחילים להשקיע בפועל ולהרוויח

תכל’ס, איך מיישמים את זה בתיק שלכם החל ממחר בבוקר.
תלמדו איך לפתוח חשבון השקעות בבנק או אצל ברוקר, איך לקנות ולמכור מניות במערכת המסחר (למרות שבפועל תוכלו לשלוח לברוקר שלכם את רשימת המניות המנצחות והוא יקנה אותן עבורכם במחיר הטוב ביותר…), איזה אסטרטגיה לבחור, כמה כסף להשקיע בהתחלה וכמה להוסיף מידי חודש, כמה מניות לקנות ואיך לנהל את התיק ביעילות וברווחיות לאורך השנים.

מי אתה (ינון אריאלי) ולמה ללמוד דווקא ממך?

Yinon Arieli

אילו הטבות אני מציע לך?

בונוסים שישלימו את ההצלחה שלכם:

01

הטריק של המשקיעים המתוחכמים לשלם פחות מס על הרווחים

איך תוכלו לחסוך ים של כסף מתשלום מס רווחי הון ולהגדיל את החיסכון שלכם משמעותית על ידי ניהול הכסף דרך כלי השקעה ייחודי (זה לא ייאמן שהמדינה עדיין לא עלתה על הפרצה החוקית הזו…).

02

איך מפחיתים את דמי הניהול בפנסיה וגם מקבלים תשואה גבוהה יותר בלי שום מאמץ

תלמדו לבחור את קרן הפנסיה הזולה והאטרקטיבית ביותר שתמקסם את הפנסיה שלכם.

03

איך לקבל כרטיס אשראי עם מסגרת אשראי ענקית וללא דמי ניהול

תמליל שיחה פשוט באמצעותו תוכלו לקבל פטור מדמי ניהול של כרטיס האשראי שלכם ולהגדיל את מסגרת האשראי בכמה שאתם צריכים.

04

איך לנהל נכון את התקציב החודשי ולצאת מהמינוס

עובדים המון שעות אבל לא גומרים את החודש? תקבלו סט כללים פשוט שיעזור לכם לבנות תקציב מאוזן, לחסוך בהוצאות החודשיות שלכם ולצאת אחת ולתמיד מהמינוס (וגם יהיה לכם יותר כסף פנוי להשקעה).

מה ההשקעה שלכם בתוכנית ההכשרה?

כדי שהתוכנית תהיה נגישה לכל כיס, החלטתי לתמחר אותה במחיר נמוך בהרבה מהשווי האמיתי שלה.

לכן ההשקעה שלכם בתוכנית ההכשרה המלאה היא

12 תשלומים ללא ריבית של 458 ש”ח בלבד!

במקום 6,400 ש”ח

לאחר הרשמתכם תקבלו למייל את פרטי הכניסה ותוכלו לצפות בתכני הקורס המלאים.

אל תחכו. דמיינו איך תרגישו בעוד 5 שנים בידיעה שהייתם יכולים להגיע לחופש כלכלי בעזרת שוק המניות אבל לא עשיתם את זה…


מה מספרים בוגרי הקורס?

שאלות נפוצות

אצלכם בבית – כל התכנים מצולמים בוידאו ומוצגים באתר אינטרנט ייעודי, כך שתוכלו לצפות בהם מהמחשב או מהטלפון הנייד מתי שתרצו,  בקצב שלכם, לכל החיים. בלי לצאת מהבית, בלי לחפש חנייה, מתי שנוח לכם. אני אלווה אתכם עם תמיכה במייל בכל שלב ואענה על כל השאלות שיצוצו.

כן. תוכנית המניות המנצחות נבנתה כך שתתאים לכל המשקיעים – מתחילים ומתקדמים כאחד. לא צריך שום ידע או ניסיון בהשקעות כי בקורס אלמד אתכם צעד-אחר-צעד, בצורה קלה ופשוטה את כל הדברים כך שכל אחד מכם יבין ויוכל ליישם בתיק שלו.

שיטת המניות המנצחות שתלמדו תאפשר לכם לבנות תיק מניות מושכל תוך 10 דקות בלבד. לפי השיטה, את המניות שקניתם תצטרכו למכור לאחר תקופה קבועה, ולהקדיש 10 דקות לבחירת מניות חדשות, וחוזר חלילה. כלומר, תצטרכו להקדיש בסך הכול 10 דקות לניהול התיק והמניות כבר יעשו את שאר העבודה בשבילכם.

כן. תלמד שיטות פשוטות לסינון מניות אטרקטיביות מהן תוכל להרכיב סל מניות של חברות איכותיות הנסחרות בתמחור אטרקטיבי. תוכל לדוג את המניות האלו בעצמך או להיעזר ברשימת המניות המנצחות שאני איתרתי על פי השיטות שנלמד.
חשוב להדגיש כי לא מדובר בקורס השקעות ערך, כך שלא תלמד לקרוא דוחות כספיים ולבצע הערכת שווי למניות.

כרגע לא מתוכנן קורס פרונטלי, אולם כל התכנים מוצגים באתר אינטרנט נגיש ונוח, כך שאם אתם יודעים לפתוח דפדפן ולגלוש באינטרנט אז תצליחו לצפות בכל התכנים בלי בעיה באמצעות המחשב או הטלפון הנייד שלכם. כל מה שתצטרכו זה להיכנס לחשבונכם באתר הקורסים להתרווח בכורסא, ללמוד ולהצליח.

בוודאי שכן!
הדבר הכי חשוב לי הוא שתצליחו להבין את הדברים וליישם אותם בפועל לאורך הרבה שנים. בגלל זה, אני תמיד זמין בשבילכם במייל לכל שאלה הן במהלך התוכנית וגם לאחריה.
המייל האישי שלי הוא yinon@bursa4u.com . פנו אלי בכל שאלה שתצוץ ואשמח לעזור.
(שימו לב שאני לא יועץ השקעות, כך שלא אוכל להשיב על שאלות הנוגעות לייעוץ השקעות פרטני.)

כן. לאחר שרכשתם את התוכנית היא תהיה פתוחה עבורכם לצפייה לכל החיים, כך שכדאי להירשם עכשיו ולנצל את המחיר המוזל. אחר כך יהיה לכם את כל הזמן שבעולם כדי ללמוד וליישם את הדברים.

לאורך השנים ראיתי כל כך הרבה משקיעים שהיה להם ניסיון אבל הם לא הצליחו להרוויח כסף בשוק ההון. תהיו כנים עם עצמכם, למרות הניסיון שצברתם, האם התשואות של התיק שלכם באמת מספקות אתכם? אם לא, אז תוכנית המניות המנצחות תלמד אתכם סוף-סוף איך להשיג את התשואות שאתם חולמים עליהן בלי לעבוד קשה ובלי להיות מתוסכל.

אנחנו ממליצים לפתוח חשבון השקעות רק אצל ברוקר ישראלי או זר אשר מפוקח על ידי הרשות לניירות ערך. במהלך התוכנית נעסוק בזה וניתן לך רשימה של ברוקרים מומלצים לפתיחת חשבון, אצלם כספך יהיה בטוח ותקבל עמלות מסחר הכי זולות שאפשר לקבל (נציע לך אפילו ברוקרים שלא גובים עמלות מסחר בכלל).

לקרנות סל שעוקבות אחר המדדים יש שני חסרונות מרכזיים:
• אתם קונים גם מניות של חברות גרועות וגם מניות שנסחרות ביוקר, וזה לא חכם.
• לעיתים תאלצו להמתין תקופה ארוכה מאוד של עשרות שנים עד שתראו תשואה חיובית משביעת רצון, וזה מבאס.
שיטת המניות המנצחות שתלמדו היא פשוטה ליישום בדיוק כמו קניה של קרן סל, אבל היא פותרות את שני החסרונות האלו: קונים רק את המניות האטרקטיביות במדדים ולא צריך להמתין המון זמן כדי לראות תשואה חיובית. לא עדיף?

שיטת המניות המנצחות מתאימה להשקעה בכל בורסה, כך שאם תרצו תוכלו להשקיע רק בשוק הישראלי. עם זאת, הבורסות בארה”ב עשירות הרבה יותר במניות אטרקטיביות, ולכן יש עדיפות לכך שעיקר ההשקעה תהיה שם.

עשינו מאמץ אדיר כדי לפרט בעמוד הזה את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי הצטרפות לתוכנית ההכשרה. אם בכל זאת יש לכם שאלות נוספות פנו אלינו באמצעות המייל office@bursa4u.com ונשמח לעזור.

כן, אני רוצה לדעת לבחור מניות מנצחות ולבנות תיק אחראי ורווחי!

הירשם לקורס

הקורס מועבר באינטרנט על ידי ינון אריאלי, משקיע ערך מרתק עם קבלות

הקורס מתאים גם לאנשים ללא ידע מוקדם בהשקעות בשוק ההון​

תדע איך להתחיל להשקיע, ותלמד לזהות מניות במחירי מציאה​

תדע לנהל תיק השקעות רווחי שיוכל להכות את השוק לאורך זמן כמו הגורואים הגדולים​

ד”ר ינון אריאלי משקיע במניות משנת 2001, מנהל כסף ללקוחות גדולים ומייעץ לחברות. בנוסף, הוא מעביר קורסי השקעות ערך מזה שנים למאות תלמידים מרוצים וכן כותב טורים על השקעות בעיתונים ואתרים כלכליים כגון:

כל הזכויות שמורות – ינון אריאלי | תקנון

Skip to content